A gugli miatt bizony... két év kihagyás után újra írok.  Két éve kezdtem bele ebbe a kis blogba de 4 bejegyzés után abbamaradt a dolog. Hogy miért, már nem emlékszem... de ma este, isten tudja miért rágugliztam a nevemre és megtaláltam e rég elfeledett blogot. Hát megpróbálom feltámasztani. Elvégre én ugyanaz vagyok, az érdeklődési köröm se változott számottevően, bár fontos változás az életemben hogy immár elkötelezett vagyok. Más így, más nem csak magamra gondolni, de kellemesen más. Egy szó mint száz, két év után újra itt!!! lesz megint utazás, zene, esetleg film, vagy művészet. Bármi ami tetszik és van róla véleményem.

A bejegyzés trackback címe:

https://stkb.blog.hu/api/trackback/id/tr93102707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása